Výlet do Paříže.

30. července 2015 v 12:40 | LindaNow |  Cestování
Podle názvu si můžete všimnout, že jsem byla ve Francii. V Paříži. A bylo to úžasný. Doporučuji všem !
První den jsme chodili po památkách. Nevěřila jsem svým očím, jak je Eifellova věz velká a krásná. Je železná, ale působí něžně. Je tam krásná energie. Jeli jsme výtahem nahoru a kochali se výhledem na PARIS. Krásný zážitek, nezapomenu...
A druhý den, Disneyland! Super, hlavně Piráti z Karibiku:D I Western (nebo jak se to píše).. vodní svět, spousta atrakcí, hodně jsem jich vyzkoušela. Mooooc dobrý!
Oživlé sochy ve městě, dobrá zmrzka - mentolová s kousky čokolády- mňam, krásná cukrárna, kde to nádherně vonělo, a různé obchůdky. Vítězný oblouk, Luvre, ulice Paříže...
Ubytovaní jsme byli v hotelu přímo v centru Paříže a byli jsme spokojení, hotel byl krásný.
Cesta autobusem byla dlouhá, ale hodně jsem toho prospala a když jsem se vzbudila,tak jsem sledovala v autobusové tv Babovřesky. Sranda. Na zastávkách jsme se obřerstvovali a čůrali jsme. Taky sranda.

Výhled z Eifellovy věže

Strašidelný dům

A teď, Disney zámek
BONJOUR PAARI!

2 lidé ohodnotili tento článek.